maandag 23 april 2007

Ze lezen mee

Een paar dagen geleden stelde ik het lijstje met wellicht interessante andere innovatie/wetenschappelijke-bibliotheek-blogs samen, dat nu linksonder op deze pagina staat. Toen ik dat deed realiseerde ik me even niet dat daarmee automatische mailtjes aan de meeste van de eigenaren van die blogs gegenereerd werden. Zoals Wow!ter Gerritsma meteen blogde, was daarmee onze blog "uit de kast gekomen".
Buiten de UBU komt hij nu dus ook hier en daar in lijstjes voor. We mogen voortaan wel op onze woorden passen! (Of juist niet?)

4 opmerkingen:

WoW!ter zei

Op de woorden passen valt wel mee, maar wanneer je primeurtjes wilt bewaken dan wordt het anders wanneer de rest van de wereld meekijkt.
Trouwens, ik was de eerste (en enige?) Bloglines subscriber... Niemand in Utrecht die meer Bloglines gebruikt?

Eric Sieverts zei

Kennelijk. Zelf gebruik ik of Feedreader (lokaal) en/of Netvibes en ook van collega's hoor ik vaak dat ze andere readers gebruiken. Anderzijds ook nog wel zorgen om het interne bereik van de blog. Maar weer eens wat PRen.

Unknown zei

Toegevoegd aan Netvibes :-)

Overigens ontdekte ik de verwijzing bij Technorati, daar bieden een ze een mooi overzicht!

Anoniem zei

Ik ontdekte jullie via de Referrer van Wordpress: omdat je naar me verwees, en was daar meteen heel gevleid mee ;-) .

Overigens gebruik ik tegenwoordig Google Reader als RSS lezer, en Bloglines alleen nog om instructies te geven. Maar die komt tegenwoordig trouwens ook niet meer door de firewall op mijn werk heen, net zo min als Netvibes of Google.